Feber.

Vaknade med feber imorse men tänkte: "inte fasiken ska det hindra mig från att tjäna pengar" så med andra ord gick jag snällt iväg till jobbet ändå. Blev tyvärr bara sämre och sämre under dagen och vid 13 fick jag åka hem. Skulle jobbat till 17 egentligen men jag var nöjd ändå, att jobba med feber är inget tufft alls. Jag vet inte om ni är som mig när ni får den fruktansvärda febern men jag blir sådan att jag bara vill åka hem till mamma och krypa upp i hennes famn, tyvärr gick det inte idag eftersom hon själv är sjuk. Istället fick jag bädda ner mig i sängen och somna med armen om Tys, han är underbar!



Vaknade halv 4 igen och gick upp för att laga lite mat tills mannen i huset kom hem. Åt och efter det blev de sängen för min del, Johan hamnade framför tv:n med sina telefon. Ni kan ju gissa om han är social nu förtiden? Tur det inte varar för evigt! Haha.
Nu ikväll har vi kollat idol och efter fick det bli duschen för mig. Behövdes. Har just kollat någon dokusåpa debatt på kanal 2. Jisses att inte folk kan inse hur fel det är men som Jackie Frem sa: "ni kommer inse om några månader" och denna tjejen borde ju veta vad hon pratar om, hon vann Paradise Hotel 2009 (eller var finalen i år?).

Hoppas nu på att få mera sömn inatt än vad jag fick natten som var, sov sjukt dåligt och kroppen bara värkte. Tror dock att det kan bli en liknande nu eftersom febern ligger på 38.9. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback