Ullared

Så var lördagen den 2 oktober äntligen här. Idag stod det Ullared på schemat och klockan ringde tidigt, höga förväntningar och mycket vi ville köpa. Trodde dock hjärtat skulle stanna när vi kom fram, så sjukt mycket folk och sjukt lång kö men det hindrade inte oss. Vi stod i kö 2,5 timme innan vi äntligen kom in i värmen, ångrade mig djupt i kön att jag inte tog med min vinterjacka. När vi äntligen kom in var det rent kaos, folk körde sina kundvagnar hej vilt och man kom inte ens 1 meter framåt. Efter att ha trängts där inne i 3 timmar och tålamodet var i botten så bestämde vi oss för att gå ut, i kön träffade vi även på Mimmi som ställde sig vid oss. Vi stod i kön till kassan i 1,5 timme. Ja hela dagen i stort sett bestod av kö. Så jäkla tråkigt!



När vi till slut var hemma på kvällen och hämtat Tyson i Stenstorp kunde vi äntligen packa upp våra kassar, min enda en. Det är nog första gången jag kommer från Ullared med 1 kasse och ett kvitto med summa 401 kr på. Fick iaf med mig ett par mjukis byxor, trosor och en annan massa onödig skit. Tyvärr var allt förstort. :(

Jag är jäkligt glad över att kunna åka dit den 18 oktober igen men denna gången med jobbet och jag håller verkligen tummarna för att det inte är lika mycket folk då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback