Ullared var bra

Ullared igår var bra men tyvärr så har det blivit alldels för stort. Man hänger liksom inte riktigt med att kolla på allt under en dag, har man tur så kanske man hinner det på 3. Fick iallafall lite handlat, en rosa träningsmatta, hopprep (det har jag alltid velat ha ett), ett spel, två nya kuddar till soffan, badskum och lite annat smått och gott. Hamnade nästan under 500 kr igår också, nöjd över mig själv!

Jag kom hem sent igår kväll till två glada killar. Johan hade känt sig jätte ensam och hade haft tråkigt, han hade till och med städat. Tys skuttade runt och när jag la mig i soffan kom han och la sig på mig. Klumpen då.

Jag har så fruktansvärt ont i min nacke och rygg, måste sovit dumt. Johan fick smörja min rygg med tiger balsam igår och det hjälpte för inatt har jag iallafall sovit men nu är det ömt och ont igen och jag kommer inte åt att smörja själv. Hoppas klockan blir 4 snart. :)
Ikväll ska vi iväg på kalas till min söta kusin Clara som precis fyllt 1 år. Usch så tiden går fort men tur man får gosa med henne några år till, ännu är hon inte för stor för detta. Hihi. <3

Tänkte åka in till stan om en stund och kolla på fotoalbum, hittade inget igår. Har framkallat en massa kort som kom igår, från London, Thailand, Påsk och Kungshamn. Roligare att ha dem i album än på datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback