Städning

Just nu stryker jag alla våra dukar vi har, eller löpare heter det väl. Passade på att tvätta alla igår när vi ändå hade tvätt dag så nu ska de bli raka och snygga också. Haha.
När jag är klar med det tänkte jag städa och skura toaletten. Finns det något mer snuskigt än att gå in på en skitig toalett, jag har iallafall fobi för detta. Smink i hela handfatet, damm på hela golvet och även på toalett stolen, könshår (för dem som valt att behålla sitt) (!) Nä usch jag skulle nog hellre kissa på mig än att gå in på en sådan toalett.
Blää och en del folk bor verkligen så? Hur kan man? Alla är vi olika och det är väl tur det!




Jag tror jag är alldels för lik min kära mamma när det kommer till städningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback