Städar

Städar och grejar för fullt här hemma.
Hade planerat att göra detta igår då jag var ledig men min hjärna tyckte antagligen inte att jag skulle detta och gav mig istället migrän. Tack!!!
Att städa kommer man inte undan, eller jo om man vill bo ett snusk hem men vem vill det? Inte jag! Att städa är viktigare än vad man tror, man mår så mycket bättre när det är rent och fint och det känns så jäkla bra när det är gjort. Har man en hund så måste han i stort sett dammsuga varje dag iallafall. Speciellt i denna årstiden.
Jag är jäkligt pendant också, och när jag städar så gör jag det helst själv för då blir det på mitt sätt.
Så med andra ord: Johan har det väldigt bekvämt här hemma - han får inte ens bädda sängen för mig. Nej aldrig, då blir det verkligen inte på mitt sätt och jag är alltid där för att rätta till efter honom. Nu mera har han lärt sig att det inte är någon idé att ens försöka bädda så han överlämnar det glatt till mig.

Såhär ser det ut hemma hos familjen Sahlberg/Enheden. Haha. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback