Resan ner till Skåne gick alldeles utmärkt...

20101028125 (MMS)

Resan ner till Skåne gick alldeles utmärkt, tyvärr regnade det en hel del vilket var ganska jobbigt. Mimmi hade maten klar när jag kom, någon pastasås med kräftstjärtar i. Mums. När vi ätit åkte vi till affären för att hämta ut två paket till henne, ni har väl inte missat att hon är galen i Tradera? Efter det åkte vi vidare mot Ikea, jag har köpt tyg så imorgon ska jag ge mig tusan på att sy en kappa till hallen hemma. :) Nu ser kvällen ut såhär, Alice ligger med sitt ben i "min" säng medans jag läser en tidning. Ganska trött och tror jag somnar snart, godnatt isåf.



Kommentarer
Postat av: Annika Granstedt

fint skrivet tycker ja faktiskt

2010-12-03 @ 22:40:28
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback