Personalmöte på Thai house

Hemma från en kväll och natt på jobbet. Blev inte mycket sömn för min del inatt, får kanske ta igen 1 timme nu. Längre hinns inte med för vid 11.30 är det personalmöte på det andra jobbet. Det gäller att ligga på topp ni vet. Idag ska vi ha det på Thai house, spännande eftersom jag aldrig ätit där och folk pratar så gott om det hela tiden. Vi har bara köpt hem mat därifrån några gånger och då har det iallafall varit kanon.
Johan däremot lyxade till det där tillsammans med sin pappa när jag var i Nya Zeeland 2009. Åh jag får massa fina minnen bara av att tänka på det, 1 hel månad i detta underbara land tillsammans med Mimmi. Ska vi åka igen?! ;)



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja, tack!!!

2010-10-05 @ 10:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback