Ny jacka

Igår när Johan kom hem från jobbet och vara redo och klar styrden vi lagunan mot stan. Äntligen var det dags att handla, vet inte hur länge frys och kyl har skrikt efter mat här hemma och när de gör det så blir det bara en jäkla massa ihop plockad mat. Haha.
I söndags hade jag i alla fall skrivit en "meny" för två veckor så vi handlade helt efter den igår. Underbart och dessutom inte den där vanliga Svensson maten som man jämt äter.

Men innan vi handlade igår blev det en tripp på stan. Johan behöver vinter skor då han klagar på att han fryser om fötterna varje gång han kommer in nu för tiden. Men kräsen som han är hittade han inga, han skulle fundera precis som det brukar låta. :)
Jag däremot köpte mig en jacka, kikade på en tidigare under dagen ute på Esplanaden men självklart fanns den inte i min storlek. Tur att vi inte bara har en H&M butik i Skövde. Nu fattas igentligen bara ett par riktiga vinter skor för mig också men det får vi lugna oss med!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback