Nu ligger jag ensam i sängen igen, tror ja...

Nu ligger jag ensam i sängen igen, tror jag kommer somna vilket minut som helst så behöver i alla fall inte känna mig ensam på tok för länge. Nu ikväll har vi kollat på Idol, tyvärr var det inte så mycket att ha ikväll. Jag har även sytt upp Mimmi's marimekko tyg som blev två kappor till hennes kök. Tur det blev bra eftersom det tyget är ganska dyrt! Hon är modig hon som vågar låta mig göra det efter att bara sytt 1 gång på väldigt många år. Jag är nu lite sugen på att köpa något tyg till köket hemma och sy en kappa även dit, men att ringa och be Johan kolla mått gör oss båda bara irriterade. Haha. Nu säger jag godnatt och somnar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback