Morgonpromenaden är given

Som vanligt så var jag och mamma ute och gick idag, morgon promenaden är nu mera given och det är underbart. Tyson verkligen älskar det, han är helt slut hela dagen efteråt. Idag har han dock mindre glad då vi kom in, han blev nämligen tvungen att duscha och det är står inte högst upp på listan för honom.
Himla skitigt ute då det regnet natten som var.

När vi gjort oss iordning körde jag hem mamma och stannade även där en stund.
Vi åt lite soppa innan hon skulle börja jobba, det värme gott i magen.

När jag kom hem flög världens huvudvärk på mig och det kändes inte alls kanon. La mig en stund men kunde inte slappna av så istället började jag med maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback