Morgon promenad

Uppe tidigt idag, ovanligt för att vara mig och speciellt när jag ska jobba natten. Har iallafall kommit fram till att jag sover på tok för mycket och tror inte att jag ensam om detta.
Vaknade av att telefonen ringde, det var mamma som ville ha med mig och Tys på promenad. Självklart, det är skönt att röra på sig och man får ett jäkla bra tempo när Tys är med.
Men innan vi gick blev det kaffe här hemma, har ni hört att det ska bränna fettet bättre? Jag vet att det fungerar sedan innan!

Vi gick iallafall i 1 timme, runt sjön här i Skultorp. Så himla skönt och ett plus i kanten var att det även var skönt väder ute. Imorgon blir det morgon promenad igen, nu ska vi skärpa oss om inte annat för Tyson´s skull!!!
Han om någon behöver motion, sådan ras behöver verkligen röra på sig och bygga muskler. Blir lätt för mycket löst skinn som hänger annars. Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback