Mera tider

Här kan vi nu prata om att magen är full med god mat. Thai house har riktigt god mat och det märks verkligen att det är ett populärt ställe, så mycket folk det var!!!
Jag har även fått mer tider på detta jobb också, skönt med en inkomst. 2600 kr är inte mycket att hurra för direkt, räcker inte ens till räkningarna?! Nu ska här sparas till något riktigt bra och behövligt, hemlis! Kan även känna mig nöjd över tiderna då jag tackade nej till det andra jobbet att följa med till Egypten. Många tycker säkert jag är dum men det kändes inte helt bra att jobba dygnet runt i 2 veckor, så om vi ser på det såhär så skulle det inte bli någon dirket semester och istället är jag hemma och tjänar pengar på det andra stället. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback