Målvikt

Precis ätit en god middag och nyttig dessutom. Blev stekt kycklingfile och till det hade jag stekta champinjoner och körbärstomater. Sådan mat ska jag äta tills den dagen jag når mitt slut mål. Jag laddar redan för beach 2011, heja mig! Jag har gjort det förut och kan göra det igen, sist hade jag en mål vikt som jag nådde fram tills ganska fort. Hoppas på liknande denna gången. Här ska trimmas också, platt och slankt ska det bli. Njuter av bara tanken på en perfekt kropp, fast frågar mig ofta hur en perfekt kropp egentligen ser ut?! Någon som vet detta?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ju fått en jättefin kropp Ida! :) du borde redan vara nöjd, men vet hur det är. Man blir ju aldrig det tyvärr;)

2010-10-04 @ 15:46:57
URL: http://elinahille.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback