Idol och på tok för mycket godis

Hemma efter en kväll hos mamma och Bosse.
Maten satt fint i magen då jag enbart hade ätit 2 bananer innan men som vi syndade alla 3. På tok för mycket godis och det känns i en svullen mage nu.
Tur att jag tog en promenad upp dit, behöver inte ha allt för dåligt samvete. Resten av helgen får bli godis fri för min del.
Idol var också bra får jag ju inte glöma att nämna, tyckte dock att det var synd om Sassa som åkte ut. Enligt mig skulle hon ha fått stanna längre än såhär.

Nu ska jag och Tys krypa ner i sängen och somna skönt, tror jag kommer somna som en prinssesa ikväll men tyvärr utan min prins brevid mig. Undra föresten när han tänkt att komma hem?! Får nog ringa och höra innan jag kan somna.
Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback