Idol mys

Igår kväll var det Idol som vilken fredag som helst såhär på hösten. Ni kan ju gissa om jag är lycklig över att Minnah är tillbaka? Självklart! Tack Alice för att du lämnde Idol och gjorde så att Minnah fick komma tillbaka!!!
Jag hade Idol fredag hemma hos mamma och Bosse, Johan var inne hos Micke och Malin tillsammans med Jonas. När halva Idol hade gått, kanske inte riktigt så långt då kom iallafall Mimmi, Henrik och Alice och kikade med oss. Johan kom med bussen lagom tills Idol var slut och åkte med mig hem, latmasken orkar inte gå. :P

Idag vaknade jag tidigt av att Bosse ringde för att väcka Johan. Ja de båda skulle till stan och klippa sig. Och nu har jag bara dö tid tillsammans med Tys innan det är dags att börja göra sig iordning inför bröllopet som börjar 16:00. Min kusin Emil och hans Marie ska gifta sig idag, jag har aldrig varit på bröllop tidigare?! Eller jo när jag var typ 1 år och mamma och pappa gifte sig, starkt minne av detta verkligen. (Jag skojade).

Ska kankse få lite gjort nu, plockar fram dammsugaren. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback