I stan

Var iväg till stan med mamma förut när hon hade slutat jobba, vi köpte precis till lilla Clara och jag köpte även det vita tiger balsamet. Vi får hoppas att det är bra och hjälper lite längre än det andra gjorde. Måste ha det imorgon när jag ska jobba och på det jobbet innebär det tunga lyft.
Har suttit och gjort iordning mina kort nu, blev kanon bra. :)

Snart kommer min älskling hem och då blir det mat. Sen klockan 5 ska iväg på kalas.

Ikväll är det bra på tv hela tiden. Föst PH, sen börjar I form med Anna Anka (måste se vad det är) och efter det börjar DH. Men innan allt tv tittande ska jag ta mig ett skönt skum bad och bara rå om mig själv, fila fötterna, raka benen, måla tå naglarna och ja helt enkelt bara njuta!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenare, planer för kvällen? :)

2010-10-19 @ 16:26:37
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Comonlight11r

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-05-27 @ 11:35:05
URL: http://comonlight11r.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback