Hemma igen

Tillbaka hemma i Skövde, eller har varit en hemma ett tag men inte hunnit upptatera.
Nästan dirket när jag kom hem kom mamma och Bosse och hämtade upp mig och Johan, det var dags att fira min kära kusin Pia som fyllt 25 år. Trevligt. På vägen hem stannade vi till vid Coop Extra för handla lite inför morgondagen då det väntas jobb för både mig och Johan. Ska jobba i stort sett hela veckan, ledig tisdag och fredag men de andra dagarna står det jobb på schemat, skönt det.

Har även satt upp våra nya gardiner och det blev toppen bra. Ska göra en ändrig i köket bara men annars är vi hel nöjda.

Nu är det dags för sängen, klockan står på en timme här hemma fortfarande. Visst är det skönt att veta att man får sova 1 timme längre?! Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback