Helsingborg.

Vaknade redan klockan 7 imorse av att Mimmi och Alice kom ner och la sig i min säng, snacka om rena chocken då jag aldrig går upp frivilligt innan klockan 10. Tvingade dem både att somna om och vi vaknade igen 3 timmar senare. Bestämde oss för en promenad, en härlig morgon promenad i det gråa vädret som var ute.

Gjorde oss iordning för att sedan åka in till Ängelholm och ta tåget därifrån till Helsingborg, som var en riktigt mysig stad. Gick runt och strossade i en massa affärer som bara vi kan. Hittade lite smått gått men benen blev väldigt trötta efter ett tag så då bestämde vi oss för att åka tillbaka.

När vi kom hem började jag att sy. Köpte tyg igår när vi var på Ikea som jag tänkte göra en kappa av till hallen hemma. Sagt och gjort och fasiken vad blev det bra, nu hoppas vi bara att den blir snygg i fönstret också men det tvekar jag inte. Ärligt jag har inte sytt sen jag i sjunde klass och det blev otroligt bra och rakt, ögonmått är det bästa. Mimmi tyckte det blev så bra att jag till och med ska få ge mig på hennes Marimekko tyg som hon köpt idag. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback