En av killarna i mitt liv som gör att jag ...

20101026117 (MMS)

En av killarna i mitt liv som gör att jag orkar! Tyson har funnits där alla gånger jag varit ledsen de senasta åren. Han har tröstat och fått mig på bättre humör, han är bland det bästa jag har och är absolut det bästa köp jag någonsin gjort. Jag berättar allt för honom och jag vet att han förstår mig, även om han inte direkt säger det rakt ut utan istället kommer han fram, lägger huvudet i mitt knä för att sedan ge mig en stor blöt puss. Utan Tys vore jag inte mycket, har så mycket att tacka honom för. <3



Kommentarer
Postat av: Michaellilly

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2011-02-27 @ 12:19:16
URL: http://michaellilly.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback