Bekvämt

Jag och mammi var iväg en sväng till Rusta och ÖB innan hon började jobbade. Så himla bra att köpa städ grejor där, billigt och bra. Ni kan ju få gissa vad jag gör nu?!
Köpte även kalkrengöringen till diskmaskinen som körs nu men det skulle inte vara någon disk i den då det kördes så fick plocka ut allt och diska för hand. Märkte att man verkligen blir bekväm när man har diskmaskin. Jag ska aldrig mer bo någonstans där det inte finns diskmaskin i alla fall!!



Om jag kanske skulle återgå till min städning för att sedan börja med maten. :)
- Blir systers goda fisk idag som hon ofta brukade göra då hon bodde i vårt kära Västragötaland.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag vill också ha diskmaskin!!!! Firren är svingod!

2010-10-26 @ 21:24:12
URL: http://mimmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback