Bästa på hela veckan

Mimmi du hade rätt, fisken var svingod denna gången också!
Efter maten gick jag upp till Mickis, skönt med en promenad. Vi satt och pratade och till slut bestämde vi oss för att gå hit, Johan gick till Cihm då han inte ville vara med oss. :P
Tisdag är en viktig dag i veckan, i alla fall om man ska kolla på tv. Kvällen börjar med PH, Iform med Anna Anka och sist men inte minst DH. I love it.

Pratade med Mimmi förut och människan hade varit ute och sprungit, lyckos för den som har kondis till det.
Jag ska sluta röka, få bra kondis och också börja springa. Ja fasiken vad jag ska springa. ;)

Nu ska jag krypa ner i sängen för imorgon ska jag åka iväg med mammi tidigt.
Natti natti fina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback