V.48

Så var vi inne i en ny vecka och detta innebär att jag även ska göra min första arbetsdag på nya jobbet. Ska bli riktigt spännande men självklart är man lite nervös. :)

Idag har jag inga som helst planer, jag tror faktiskt att jag ska ställa fram alla tomtar. Det är ju nu som man vill ha dem uppe, varför ska man då vänta? Julen närmar sig med storm steg!

Jag råkade berätta för Johan igår att City Gross hade öppnat i Skara så nu blev han sugen på att åka dit för att stor handla, det är något som behövs göras idag men om det blir i Skara återstår att se. Beror helt på vädret, än så länge snöar det inte men det kan ändras fort.
Igår varnade dem till och med på nyheterna att vi som bor i Skaraborg ska hålla oss inne, gärna för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback