Tyst tyst.

Så himla tyst här hemma idag, finns en anledning till varför också!
Igår kom el räkningen och den senaste tiden har den varit så sjuk hög så igår kopplade vi om all elektronik i vardagsrummet och även datarummet. Jag drog även ur fläkten och jag ger mig tusan på att det är den som står och små drar hela tiden, för jäklar var tyst det blev med den ur. Nästan skrämmande!

Lite musik så kankse jag inte känner mig så ensam sen. Tys bara sover och att höra honom snarka är inget sällskap direkt. Haha. Vi får hoppas att tiden bara springer iväg till klockan 4 då min älskling kommer hem.

Ska plocka lite i köket och röja, bädda sängen och ta en sväg med trasan och skurmedel på toaletten. Efter det ska jag mysa upp mig i soffan och läsa min ny Må Bra tidning, älskar den tidningen. Har ni provat? Om inte, gör det! Iform är också en toppen bra tidning och dessa två var en stor hjälp när jag gick ner 20 kg. :)


Kommentarer
Postat av: Sanderdaniella

Site was very helpful. thank you

2011-07-26 @ 11:19:18
URL: http://sanderdaniella.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback