Tankar

Det är många tankar och idéer som rör runt i huvudet nu. Så många att jag glömmer bort det mesta.

På torsdag ska jag på personalmöte, träffa mina arbetskamrater för första gången och få mer information om hur vi ska jobba och vilka tider osv. Troligtvis så blir det dygn, det är iallafall så det är sagt från början men inte mig emot bara skönt att slippa åka fram och tillbaka. :) Detta är en fundering som rör sig i huvudet.

Nästa fredag (3/3) är min första arbetsdag. Jag är jätte nyfiken över detta men även lite nervös, inte för att det igentligen finns något att vara nervös över men det är väl så det är.

Detta är de största funderingarna jag har nu, samtidigt som jag vill ha igång min telefon då jag inte kan ringa eller folk får inte tag i mig. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback