Städning

Idag var jag uppe med tuppen, klockan var ställd på halv 9 och en halvtimme senare kom mamma. Hon kom hit innan hon skulle vidare till jobbet eftersom jag inte är kontaktbar via telefonen, känns konstigt eftersom vi ALLTID brukar prata MINST 4 gånger om dagen i vanliga fall.

Nu är det stor städning som gäller. Dammhinken är framme, likaså dammsugaren och mopphinken. Skönt att det gjort för om 1 vecka får man sätta upp alla sina stakar och stjärnor. Som jag längtar. :)
Städar även lite idag eftersom Johan´s mormor och morfar kommer hit senare, de hade fått/köpt en dator och eftersom min älskling är datanörd skulle han fixa något på den.

Senare ikväll blir det tacos och Idol hemma hos mamma och Bosse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback