Späck

Ikväll har Mickis och Nicklas varit här en sväng. Vi kollade först på PH som är givet för mig måndag till torsdag varje kväll 19:30. Jag vet att det är ett skit program men jag kan liksom ändå inte sluta eftersom jag ALLTID kollat förut. ;)
Efter det åkte jag och Mickis till affären, hon fick köra då hon aldirg hade kört när de var snö ute. Körskolelärare Ida liksom. Haha.
När vi kom hem kollade vi på Späck och som vi skrattade. Johan fick till och med spola tillbaka en gång då den var så jäkla roligt. Smilet har fått sin träning idag känner jag. Haha

Vi kommer inte härifrån om ingen ringer snuten. Du är inte lika kaxig när din kompis blivit skjuten.

- Bästa på hela filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback