Mysdag

Igår hade vi en riktigt slappar dag, nästan hela dagen iallafall. Vi började dagen med att gå igenom våra julsaker, kollade igenom om det var något som vi behövde köpa hem tills advent. Endast nya stjärnor eller stakar till båda fönstren i vardagsrummet. Skönt att det inte var mer!

Efter det fick Johan ett ryck och rensade ut på sina kläder, han har så sjukt mycket som inte används och bara tar upp en massa plats. Jag har tjatat på honom i över 1 år, ja faktiskt sen vi flyttade in här och det har inget hänt förens igår. Men det var skönt att få det gjort och jag gjorde likadant men jag brukar rensa ut varje gång jag städar i garderoberna. Haha. Hur som helst så slutade det med att jag fick garderoben för mig själv och Johan tog byrån. Äntligen är alla kläder samlade på ett och samma ställe, förut har jag fått springa omkring i hela lägenheten för lite hänger där och lite där. :P



På kvällen tittade vi på film, grow up.
Men innan vi satte på den bakade vi julgodis, ja vi fuskade. Godisar som kallas för "för dåligt humör". Ett recept som vi fått av Helene som hennes farmor alltid gjorde till henne när hon barn. Underbart gott. Ni vet det där receptet som jag och Mimmi letade som tokar efter, dom där marknadsgodisarna som bara smälter i munnen. Åh jag får aldrig nog utav dem. :)



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ahhhhhhhhhhh, fyyyyyyyyy faaaaaaaaaaaaaaaan.

2010-11-08 @ 21:41:58
URL: http://mimmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback