Lördag.

Även denna dagen har sprungit iväg, precis som alla andra!
Vaknade imorse av att telefonen ringde, det var en överlycklig sis i andra luren. ;) Blev morgon mys med mina älsklings killar innan det var dags att gå upp. Började städa lite och efter det kom mamma och Bosse för att fika, vad var det jag sa? Haha.
När dem har åkte blev det en dusch och efter det göra sig iordning, klockan 3 kom Bosse och hämtade oss och vi åkte vidare till mediamarkt. Han och mamma skulle köpa en extern hårdisk men mamma jobbade så blev Bosse som fick välja. När vi var klara var det dags att åka hem och börja med maten. Johan och Bosse fixade en massa filmer och la in på hårddisken, jätte smidigt och skönt att slippa bränna skivor varje gång de vill ha en film. :)


Nu har Bosse precis åkt hem och jag ska strax gå ut med Tys. Ikväll vet jag inte vad som händer, det återstår att se helt enkelt, vi har iallafall inga planer så får se men det lutar åt film hållet. Kan vara mys det också.

Och du Mimmi, jag håller varje tå och varje finger (Tyson också)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback