Lördag

Även denna lördagen är snart slut, kan inte riktigt förstå varför helgerna ska gå så fort och vardagarna lågsamt. Kan ni?
Idag har vi inte gjort något rent ut sagt, vi var inne i stan en sväng förut för att säga hej till Flisan som är i Skövde tillsammans med en kompis. Men detta var gjort på 10 minuter och efter det åkte vi till affären för att handla lite, sen hem och göra mat och efter det slänga sig på soffan. Johan åkte till Micke vid halv 6 och jag upp till affären igen. Efter det har jag och Tys bara legat i soffan och kikat på film. Två stycken tjej filmer har vi hunnit med och snart blir det sängen.

Känner mig lite handikappad utan telefon då jag inte kan få tag i någon och ingen kan få tag i mig. Hoppas den är igång på måndag igen, eller kanske redan i helgen som snart är slut. Blir arg bara jag tänker på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback