Klockan är på tok för mycket för att vara ...

Klockan är på tok för mycket för att vara vaken egentligen men vad ska man göra när hjärnan inte vill sova? Kroppen känns tung och hängig, som att det inte skulle räcka med det, nej tydligen inte för samtidigt har jag ont i magen och mår illa. Hoppas det bara är för natten så att jag inte går och blir sjuk. Ute är det helt tyst och vindstilla, känns nästan som lugnet före stormen då man hört väldigt mycket om oväder idag. Usch, jag som ännu inte har vinterdäck på bilen. Får ringa min farbror imorgon och höra om han vill hjälpa mig med att få på dem. Ska strax krypa ner igen och se om hjärnan och kroppen vill vara på min sida nu, hoppas hoppas!-v



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback