Jobb

Imorse kom äntligen de där telefonsamtalet som jag väntat på. Nu känner man sig helt säker och jag kan prata om det utan att bli nervös. Jag kommer bara att vara arbetslös i 2 veckor till. Det blev en fast tjänst där jag gick brevid. Schemat är klart och nästa torsdag har vi personalmöte. Än så länge vet jag att min första dag är den 3 dec och att vi kommer jobba dygn. Jag svävar på rosa moln idag, jag är toppen glad och vet att jag kommer att trivas redan nu. Det är inte illa efter att bara varit där en gång. ;)


Kommentarer
Postat av: Ravnragna

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-03-25 @ 10:43:15
URL: http://ravnragna.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback