Jävla Telenor

Jag är så jääävla arg, ursäkta talespråket men det finns inget hinder för mig nu!
Det hela började med att jag fick min mobil räkning på tok för sent, den brukar alltid komma i tid sådär innan 25 varje månad. Den kom förra måndagen och jag hade då ringt och tjattat på telenor att jag vill ha den så att jag kunde betala den. Tillslut låg den där i brevlådan, jag höll på att dö när jag öppnade brevet: - 2354 spänn!!!!
Fattar ni hur mycket det är? Jag har fast pris, 699 kronor och dessutom spärr på mitt abonnemang så att jag inte kan ringa eller ta emot betalsamtal. Enda sedan dess har jag ringt och bråkat med dem eftersom jag heller inte fick med extra sidan där de står vart allt gått som kostat och jag har fasiken inte fått det ännu. Jag ringde upp dem imorse och frågade vart den var och frågade även om det bara försöker blåsa folk. Självklart kom de med en dålig ursäkt som vanligt och jag kunde inte hejda mig, det liksom bara kom jag sa rakt ut vad jag tyckte och tänkte: att det var körda i hela huvudet och att jag tänkte säga upp mitt abonemang så fort det gick och att det absolut inte är första gången dem krånglar. Killen i andra luren tackade för sig och la på och när jag efter detta skulle ringa till mamma hade idoten stängt av abonnemanget. Jag kan varken ringa eller ta emot samtal tack vare de där jävla idoterna, de lovade att fixa om min räkning då det inte alls skulle vara på så mycket.

Sagt och kort: Telenor blåser folk, likadant med Mickis och det hade ingen som helst förklaring till varför. Kontantkort, ja tack!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback