Inget gjort

Idag har jag verkligen inte fått något gjort, vaknade på tok för sent. Klockan stod på 12:30 när jag kom upp ur sängen, var uppe mycket tidigare men fick lägga mig igen då huvudvärk slog ner som en bomb. Jag som hade tänkt att städa på min lediga dag och allt, attans!
Mamma kom hit vid 13 när hon slutat jobbet, vi åt lite lunch och mest pratade om allt mellan himmel och jord. Jag fixade även en fb till henne, så välkommen till it världen mamma. ;) Hon är redan fast. Haha.
Började med maten och när Johan kom hem åt vi, efter det hoppade jag in i en dusch. Sen var det dags för elektronikaffärer, Bosse och mamma skulle kika på nytt ljud till tv:n och de fann det på mediamarkt.

Nu ska jag snart kolla PH, missade det tidigare ikväll och efter det får det bli sängen för imorgon väntas jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback