Forsätta att vara nöjd.

Jag kan forstätta att vara nöjd, tandläkaren tyckte att allt såg bra ut och jag hade ännu inga hål. De frågade om jag drack mycket dricka och självklart blev svaret nej (jag höll fingrarna i kors).
Har även tecknat en sådan där försäkring nu, från och med januari kommer det dras 40 kr varje månad för mig och det är det fasiken värt. Man slipper ju iallafall betala en massa dyra pengar hos tandläkaren sen. :)

Nu är det städning som gäller, känner för att ändra om lite här hemma. Iallafall i köket och det ska jag nog greja med senare sen. Just nu går köket i gröna toner men jag är fruktansvärt trött på det, istället vill jag ha olika lila nyanser och lite svart. Kommer bli super bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback