Bussen

Nu ska jag strax bege mig till bussen. Ska åka in till stan med Mickis och eftersom det inte finns vinterdäck på bilen så är tar jag inte fler risker idag. Bussen låter klokt även om det är sådär kul att åka den, den har iallafall vinterdäck en dag som denna. Mycket oklokt utav mig att inte ha det.
Mickis skulle till arbetsförmedlingen och jag hänger med, stannar jag hemma somnar jag. Uhh så trött jag börjar bli, gick upp redan klockan 7 idag på min lediga dag. Och som ni säkert märkte i tidigare inlägg sov jag inte mycket inatt.

Bara hålla sig vaken så somnar jag skönt ikväll, det behövs eftersom jag ska upp jätte tidigt imorgon. Brevidgång i Skara som gäller. 6.30 - 22. Ojoj siken lång dag men det är det värt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback