Borrar, lever och slår.

Folk borrar, lever och slår i betongväggarna under. Varför så tidigt?! Nu är klockan inte tidigt längre men de började redan vid halv 9, finns fasiken folk till allt och jag antar att vi får leva med detta ett tag.
Varför? Jo för att vi ska fiberlina i husen!
Johan är mer än nöjd över detta, jag tycker det funkar bra som vi har det nu. Då skulle jag slippa allt borrande i betongväggarna nu.  Finns många gnälliga tanter och  gubbar som inte ens har någon dator, onödigt för dem men styrelsen bestämde visst detta ändå. En dag ska jag sätta mig i styrelsen och jag ska fråga ALLA vad de tycker och vill ha, inte bara it människorna.

J*vlar ta dem om de går in med huvudnyckeln då vi inte är hemma, då kan det få smaka på en stor Tyson hund. :) (han vaktar sitt hem, minsta lilla vrå och det är mamma´s bebis vovve det)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback