Blondin - brunett

Vaknade imorse som blondin men kommer gott ikväll som brunett. Plötsligt händer det bara liksom. Just är det håret rött, ja det behövdes för att få bort allt de blonda och slippa bli grön hårig. När Johan kommer hem igen ska vi ge oss på det bruna. Har jag berättat för er tidigare, att min älskling är jätte bra på att färga håret. Nu när jag varit blond har han dock haft uppehåll och jag har slösat pengar hos frisören, men alltid förut när jag var brun/svart så var det han som färgade mitt hår. Och det kommer han att få fortsätta med nu. Haha. Jag tror inte han har något emot det, han har iallafall inte sagt något än.

Ni kommer få se bild imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback