Tog emot att gå upp

Det tog emot att gå upp idag, kanske kan det bero att jag hade svårt för att somna igår tack vare ett PS3? Så trött på detta spel just nu att ibland har jag bara lust att att öppa fönstret och slänga ut det men tyvärr gör det inte saken bättre.

Helgen har bara sprungit förbi som vanligt och igår var jag riktigt trött, detta berodde dock på för mycket sömna. Gick och la mig redan vid 10 i fredags och vaknade vid 12 i lördags. Blev iallafall en sväng till stan igår och kvällen spenderades i soffan, kollade på en bra film Dear John. Tårarna rann. Haha.

Sitter och dricker kaffe nu och ska snart be ge mig in mot stan, det är väl öppet idag? Hoppas!
Sen ska jag till mamma, det är ju mors dag idag. Johan ska till sin. Grattis alla mammor, jag är också lite mamma iallafall åt Tys. ;)


Kommentarer
Postat av: ℓιηηєα'' gαℓєη мєη вяα .

Fin blogg ^^ ..

2010-05-30 @ 16:20:09
URL: http://nellanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback