Ställde klockan fel.

Ska alldels strax krypa ner i sängen, hur trött som helst nu ikväll känner jag. Studsade upp vid halv 6 imorse som ingenting men när klockan närmade sig halv 7 undrade jag varför jag igentligen ställt klockan så tidigt. Tror det blev fel igår kväll när ögonen knappt gick att hålla öppna men detta säger vi inte till Johan, han kan istället få tro att jag är så morgon pigg. ;)

Jobbade iallafall 8-17 idag. När jag kom hem hade min man gjort mat, taco blev det också. Mums. Mycket mer har inte hänt idag, de nya gardinerna kom idag (självklart svarta eftersom Johan har såna problem med att somna när det är ljust ute), fast jag tror inte på det för på helgerna är det absolut inga problem. Nu kan vi iallafall dra för dem, inte för de gör saken mycket bättre men vi låter honom tro det. Haha
Idag har vi även haft tvätt tid, nu var det brist på rena kläder min älskling glömde som sagt av tvätt tiden föra veckan då jag jobbade. Tror dock han spelade istället. ;P

Mycket mer har vi inte gjort ikväll, Johan spelar precis som alla andra kvällar och jag går mest runt och plockar. Suck! Våra grannar frågade förut om jag ville måla deras fönster, de tyckte jag gjort bra jobb här hemma och erbjöd sig att betala bra men jag sa till dem att jag gärna gör det gratis eftersom jag bara tycker det är kul men de gick de då inte med på. Ska försöka hinna in till dom imorgon och kolla hur mycket som behövs göras innan, spackla antar jag och självklart slippa. Även grannen snett under hade frågat dem om de kunde höra med mig, kul att folk tycker man gör bra jobb. :)

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback