Slutade tidigt

Slutade redan vid 13 idag, det är alldels perfekt tid att sluta men ger iofs inte lika mycket pengar heller. Man får tänka positivit. Dagen flög iallafall förbi och lika fort som jag kom skulle jag sluta kändes det som. Haha.

Igår hade vi kalas här hemma för Johan och det var hur stressigt som helst. Ni som känner Johan vet hur han är, han stressar ALDRIG!!!!! Jag fick hoppa in och jobba på dagen vilket igentligen inte var meningen, hur som helst så fixade jag en kaka dagen innan, bullarna var redan gjorda och tårtan fick jag fixa igår efter jobbet. Var precis klar efter duschen igår när klockan blev 7 och personerna skulle komma. Ojojoj. Men gott var fikat och Johan blev nöjd över sina presenter. Vi hade lite kvar igår kväll så jag ropade på Chim från balkongen och bad han och Fredrik komma över för att fika upp de sista. :P

Imorse ringde klockan igen och jag har fortfarande inte lärt mig den där jäkla klockan. Man måste tydligen ställa mer än 1 alarma för att kunna ligga kvar och dra sig, annars ringer den inte igen. Surt!

Nu har jag precis varit nere i tvättstugan och slängt in en maskin. Ska åka till farmor och farfar fika tänkte jag, lovade att jag skulle komma i måndags men eftersom jag inte var bra fick jag avstå det och igår hann jag inte med. Bäst att göra det idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback