Saknar dig..

Idag är ingen bra dag alls som jag får säga det. En sådär där dag när allt bara kommer över en och sorgen springer ikapp, saknar fina pappa. Imorgon skulle han fyllt år också och det gör inte saken bättre. Satte mig i badkaret förut när jag duschade, skakade och grät som ett litet barn. Efter det la jag mig i sängen och Tyson kom la sin tass i min hand, han saknade nog sin morfar idag. Imorgon kommer jag iallafall och hälsar på dig pappa. <3

Kan ni få sådan där dagar då ni är trötta på allt som har med utseende att göra? Jag är inne i en sådan period nu! Håret är fult och jag vill klippa mig, jag vill ha sommar och sol så att man kan få en snygg brun färg, sminket blir inte som jag vill, skinnet hänger vilket kanske kan bero på att jag gått ner 20 kg under en kortare tid. Brösten är inte heller bra och jag vill ha ny, va fasiken bröst är väl nästan de viktiaste hos oss tjejer? De som vi ska trivas med!

Ska kika desperate housewives om en stund och efter det får de nog bli en promenad och rensa tankar!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback