Promenad med hund

JAG GJORDE DET!!!!!!

Igår? Ja man har verkligen kort minne!
Körde in Johan till Micke när vi ätit och han dischat och gjort sig klar, efter det åkte jag till Mickis och Nicklas och hälsade på en sväng.

När jag kom hem tvekade jag en bra stund på om jag skulle ta en lång promenad eller inte, till slut bestämde jag mig för att göra det. Jag och Tyson gick en runda i Skultorp som även slutade hemma hos mamma och Bosse där Tyson drack lite vatten. Ringde Johan och kollade vart han var och då satt han på bussen så han gick av hemma vid dom och gick med mig och Tyson hem. 6000 steg kom vi upp i på en kväll, man ska gå 10000 på en dag. Vi kan om vi bara vill.

Nu tänkte vi snart ge oss ut på en lång promenad igen jag och Tyson. Han behöver verkligen motionen och förhoppningsvis lär han sig att sluta dra men igår gick det faktiskt väldigt bra och vi möte hundar utan att han ens brydde sig. Underbart.

Ikväll blir det grillning, mamma och Bosse kommer hit och så ska det låta är givet.

Johan ska äntligen lära mig att åka in line. Visst jag kan väl men hur fan ska man få stop på skiten, köpte ett par föra sommaren men åkte nog bara 3 ggr. Livsfarligt är det iallafall. Haha. Men som tur är så har Johan åkt väldigt mycket förut och kan sin sak, han fick därför äran att lära sin flickvän. Men frågan är HUR han åker, jag tror han kommer dra ifrån mig ganska snabbt och köra sitt egna race. ;P
Överlever jag detta så hörs vi igen men annars vet i tusan. Haha.


Kommentarer
Postat av: Mickis

Jag har oxå inlines, då kan du och jag åka ihop. Det ska ju vara jättebra träning ! :D

2010-05-21 @ 22:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback