Panik på klinik

Först nu känner jag hur paniken börjar krypa på mig. Det är sommar och jag har INGA sommar kläder, alla mina shorts har blivit förstora eller man kankse säger att det är jag blivit för liten? Hur som helst så har mamma fått behålla allt som hon fick låna när de åkte till Thailand. Alltså skriker min garderob tom efter allt som har med sommar kläder att göra, jag hoppas därför på att få en bra lön nästa månad så att jag kan shoppa. Jeans hela sommaren, nja det känner jag inte riktigt för!!!

Ska strax hoppa in i duschen, skönt att slippa det imorgon. Jag kan nu vara mig själv evig tacksam för att jag knallade upp i tid imorse. Börjar jobba klockan 8 imorgon och slutar 17, likadant blir det onsdag och fredag. Underbart att känna att man har en NORMAL vardag igen, jag behöver inte längre känna mig rastlös på dagarna. Tyvärr kan jag inte vara med på personal mötet som är på jobbet där jag står på inringning men smällar man får ta. Jag har ju ett annat jobb nu. :)

Ikväll ska vi kolla på Mamma Mia eftersom den krånglade sist. Tror Johan hade bett väldigt mycket till gud att den inte skulle funka men denna gången kommer han inte undan eftersom jag lånat en av mamma ;P

(För övrigt så är min bil som ny, stor stor städning i den förut både ute och inne)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback