Orkar inget

Något fel är det med mig, är inte alls uppe på toppen just nu utan väldigt väldigt långt ner. Är hur trött som helst och skulle kunna somna vilken minut som helst. Okej att jag har gått upp tidigt för att jobba idag men inte fasiken ska det kännas såhär av det! Hur jäkla känslig som helst och börjar nästan lipa för ingenting, haha. Yr i huvudet och mår illa till tusen, vad är problem kan man undra?!?

Jag har iallafall bakat kakor nu, Johen fyller år imorgon och vi ska ha lite kalas då. Men att bara göra en kaka tog orken ifrån mig, hur fan kan det vara såhär igentligen? Jag vill inte!

En som kommer somna gott på sin kudde nu är iallafall Ida Enheden.
Godnatt


Kommentarer
Postat av: madde

du ä inte gravid då?

2010-05-11 @ 20:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback