Mat, Dusch, Nyttigt

Har precis gjort mig iordning efter en skön dusch, en sån där som man verkligen behöver någon gång då och då. Inpackning och bara kunna njuta fullt ut. Ja ni förstår säkert vad jag menar. Ja med min inpackning men den är verkligen viktig för mig, utan den hade mitt hår sett för jäkligt ut. Ska jag vara riktigt ärlig så är nog håret det första jag kollar på hos en person jag möter eller går förbi, jag menar det är de som alltid syns och som man lägger märket till även på långt håll. Haha.

Mamma var här på morgonen idag och som vanligt blev det frukost tillsammans. Efter det gjorde hon en inpackning och när den hade suttit i en stund och hon sköljt ur det fixade jag hennes hår. Plattat och fint blev det, okej hon har redan plattat hår men det blir inte samma grej.

Har även hunnit med att städa lite idag, IGEN! Har också varit nere i tvättstugan och slängt i 2 maskiner tvätt och snart är det dags för 2 andra. Men först ska jag laga mat till Johan, själv har jag stekt upp kyckling filé som jag skurit i tärningar. Ja jag tänkte faktist bli nyttig igen och det är perfekt att ha i kylskåpet och man bara kan göra lite sallad till. Kyckling filé (tärning bitar), peppar blandning och vitlök. Mums. Till det blir det sallads blandning, ibland körsbärstomater och sen är hela frysen fylld med frysta grönsaker. Älskar den frysta broccolin, vattnar sig bara i munnen av att tänka på det men självklart är det grönsaksblandningar också. :) Säger därför hejdå till godis och allt annat jäkla onyttigt. Kroppen mår så pass mycket bättre av nyttig mat, självklart har jag som förut en dag i veckan med gott men inte jäkla varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback