Jag ska inte gå in för saker...

Skulle försöka mig på att sova så länge som möjligt men självklart när man går in för det så går det inte. Vaknade vid halv 10 av att de glippte gräset utanför, lika bra att gå upp då. Tog en skön dusch, dock en alldels för lång för nu är jag stressad som bara den.

Börjar jobba vid 13 och slutar igen vid 17. Får åka hem och sova lite då eftersom jag börjar 20.30 igen och slutar 08 imorgon. Blir en härlig lön i juni samt att man får tillbaka på skatten. Underbart. Sommaren kan bli riktigt riktigt bra. ;)

På tal om sommar så kan man börja undra vart det varma vädret tagit vägen? Stod i tidningen igår att de skulle komma nästa vecka men kan man lita på det? Jag som var inställd på min tropiska sommar men självklart kom åskan och förstörde detta. Ge mig sommar men vi kan vänta tills min bikini kommit först. Blir svårt att bada annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback