Jag har jobb....

Nu kan vi inte längre säga att jag är arbetslös och bara står på in ringning. Jag har för tusan ett jobb, så jäkla underbart. Äntligen ett liv igen känns det som, man kan börja göra saker utan att tänka på hur man ska klara sig resten av månaden. Jag går bara runt och ler hela tiden. ;)

Slutade jobba 08 imorse och då var det bara till att åka hem och sova, vaknade vid 16 av att Johan kom hem. Gjorde oss iordning och sedan vidare till Maxi för att handla. Nu har vi precis ätit och ska alldels strax kolla på film, jag har beställt Mamma Mia. ;P


Kommentarer
Postat av: Amanda Sjölin

Härligt :) grattis till jobbet !

2010-05-27 @ 21:19:18
URL: http://aamandasjolin.blogg.se/
Postat av: lucke

Fin blogg du! :D

2010-05-27 @ 21:38:09
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Therese

Grattis till jobbet! Vart jobbar du? Visst e d skönt å veta, jobbigt å va tim-anställd... Ska du jobba hela sommaren? // Therese

2010-05-28 @ 07:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback