Inget toppen

Mår inte alls toppen idag. Dagen började bra och jag kände inte av någon som helst illamående eller yrsel, det började när vi var i stan. Sjukt jobbigt är det iallafall och jag vill inte må såhär längre.

Johan har precis gjort pizza som vi ska äta och det slutar väl som de senaste 6 dagarna att jag får lägga mig och sova. Hur hemskt är det igentligen inte att må illa?!?

Att sluta röka går mycket bättre än jag trodde. Idag har endast 4 st rökts och det har smakat lika illa varje gång så har slängt mer än halva. Jag är grymt stolt över mig själv och hoppas att det kommer fortsätta smaka lika illa för då dröjer det inte länge tills det är 0 om dagen. Folk har rätt det är både dyrt och äckligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback