Ingen bra start

Dagen för mig startade inte alls bra, finns det något värre än att försova sig. Hela dagen blir ju förstörd. Seg dag blev det dessutom men nu är den snart slut och imorgon tänker jag vakna upp till en BRA dag.

När Johan kom hem från jobbet duschade han och sedan åkte vi ut och åkte lite. Handla lite på Kvantum och nu är pengarna verkligen slut, skönt att klockan är 00:00 snart då man får lön. ;) Kvällen har han spenderat framför sitt PS3 och jag i min tidning, nu kikar han film och jag hamnade här. Strax blir det sängen, skönt!

Imorgon ska jag på arbetsintervjuv 13:30, håll alla era tummar för att det går bra. Vill ha ett jobb, ett fast sådant. 15:30 börjar jag jobba och slutar vid 22. Skönt med pengar och att man kan fördriva tiden på jobbet lite.

Nu ska jag pussa på min man. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback