Illa

Blev inget jobb för min del igår, var lika dålig när jag vaknade som jag var när jag somnade kvällen innan. Först vid 2 på dagen började det ge med sig och jag kände mig som en människa igen. När Johan kom hem från jobbet åt vi och efter det började jag känna av mitt illa mående igen men som tur var så gick det över ganska fort.

Kvällen spenderas i soffan genom att läsa tidnigar. Var meningen att jag skulle kolla på Desperate Housewives men 5 minuter innan blev jag dålig igen och fick gå in i sängen och lägga mig. Kunde iallafall somna men när jag vaknade imorse mådde jag precis lika illa.

Nu har det gett med sig lite och jag ska försöka hinna med en sväng till Jysk och esplanaden innan det kommer tillbaka. Får helt enkelt vänta med att äta tills jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback